Mom653 benim bebeğime kalbi atmıyor gelecek hafta alalım dediler 7. Haftada sonra ben otururken alt karnımda kasıklarımda pıt pıt bir atma hissettim 6-7 sefer ve bebeğimin yaşadığını anladım hemen eşimi çağırıp başka bir doktora gittim ve çok şükür bebeğimin kalbinin attığını herşeyin yolunda olduğunu öğrendim. Bağırsak hareketi diyen arkadaşlar sizin bağırsaklarınız kasıklarda veya alt karında değil ayrıca bebek büyüdükçe yani 3. Aydan sonra gelişmesinden dolayı bağırsakları yukarı itmeye başlar. Doktoruma bu durumu sordum oda orda oluşan yeni bir fetal yapı var bu çok sık karşılaştığımız bişey hissetmeniz normal heleki zayıf kilolu olmayan anneler çok erken hissedebiliyor dedi.