Ebrukk ya bence her şey kafada bitiyor orası esneyebilen bir organ sen ne kadar rahat olursan okadar kolay muayene olur benim öyle hiç korkum olmadığı icin cok rahat geçti gram acımadı ki bana spekulum ile önce baktı sonra kamera sonrasında parmağıyla kontrol etti hiç birinde kasmadım ve agrim olmadı . Yanı siz ne kadar kasarsaniz vajina okadar sert olur ve muayene zorlaşır ama ne kadar rahat olursaniz vajina okadar esner . Doktorunuz bu korkunuz olduğu icin daha yavaş hareket eder diye düşünüyorum. Yeter ki kafanızda büyütmeyin