DenizElis Ben anne yanı beşik alacağım,5 yasına kadar kullanılabilir olandan😊 gözümün önünden olsun hep odaya gidip gelmek istemiyorum her an görebileyim diye😊 hem bağları daha çok güçlendiren bir şey bende hep yan yana olmak 😊
Fikir olsun diye yazmak istedim😊