Ozge5500 normal doğum düşünüyorsan eğer doktorun nendşyorsa yap çünkü atamıyorsun ilaç kullanmadan ve enfeksiyon son haftalarda olursa normal doğum yaptırmıyor doktorlar benim doktorun öyle demişti. Sen yinede en sağlıklısı bilgiyi doktorundan öğrenirsin doktoruna sor bence