Yaprakdokumusever Selenaysss bence doktorun kendince sezaryen düşünüyosa alttan alttan empoze de etmek istiyo olabilir 🧐 başka doktor deneyebilirsin 🌸
aysegul6648 Selenaysss Canım bana da hep iri bebek deniyor şekerim sınırda çıkıyor dikkat etmeye çalışıyorum ama yine de önde gidiyor sen şekerini bir ölçtur iri olması kilolu doğmasına sebep olacak
mucizem09_ Selenaysss valla benim 17haftalikken 240 gramdi doktor iri demedi onde gidiyor dedi ama bence hafta erken ileri haftalarda asil kilo aldiklarinda belli olur 🥰🥰
aysegul6648 Sevi36610 aynıyız bende 33 . Haftada 2500 gram boyu da 49 cm çıktı 2 hafta önden gidiyordu hep ama boyu çok uzun
aysegul6648 Pamugunannesi1 Peki dogumunuz gerçekleşti mi veya şuan kaç haftada kaç kilo bana da çok iri olacak diyee söylendi bu kadar fark fazla filan demişti
Pamugunannesi1 aysegul6648 Şuan 20+6 haftalığız doğumum eylülde doktorun şuan normal dediyse herşey bence hiç düşünme 🤗
Kghkflfk Selenaysss tam olarak aynılarını banada dedi. Tatlıyı kes dedi yoksa çok kilo alır normal doğuramazsn dedi 10 gün ilerde gidiyo
Mervekaynak Selenaysss Allah aşkına 16. Haftada doğum olayı konuşulur mu yahu. Benimde bebeğim 30. Haftadan sonra irilesmeye başladı. Ama doktorum yined e 37.hafta gelsin doğum için bakarız konuşuruz diyo 🙄🙄🙄 16. Haftada daha ne ki yani ne biçim dktor o