Newmomadayi İlk doz da bende o şekilde olmuştum özellikle yaptırdığın günün ertesi gününde gerçekten kolumu kipirdatamiyordum, ikincisini bu Çarşamba oldum çok şükür asla öyle dayanilmayacak gibi olmadı ve bir gün hafif olarak geçti hemen ağrısı, geçmiş olsun 🙏