Bugün tam 9 haftalıgim. Normalde de ağrım oluyordu kasiklarimda ama bugün farklı rahmin ağrıyor resmen regl olacak gibi batma oluyor arada. Bir de çamaşırınin yarısı ıslanmış resmen doktora sordum hala cevap yok. Çok korkuyorum bi şey olacak diye artık bu korkmalarimdan da sıkıldım. Biliyorum normalde kasik ağrısi oluyor ama bugun resmen vajinamin içi ağrıyor.