busrazkt buiyimi evet doktorum önerdi, ocean microferi sabahları aç karnına kullanıyorum uyanır uyanmaz. Diğerlerini ocean mummy,magnezyum,kalsiyum ve d vitaminini kahvaltı sonrası tok karnına kullanıyorum.
busrazkt buiyimi ocean microfer olan demir desteği ve damla şeklinde değil tablet şeklinde. Günde bir tablet kullanıyorum her gün☺️
1mervedir Decucude doktprum bana şunu söyledi folbiol yazmıştı aslında ben de ocean mumy sordum alayım mı diye o da bana dedi ki eğer haftada bir gün balık yiyebilirim her gün haşlanmış yumurta yerim diyorsan alma ama eğer onları yiyemem diyorsan al multivitamin dedi ben bir aydır folbiol kullanıyordum falan bulantıdan dolayı ne yumurta ne sür ne balık yiyemediğim için ocean mumy ye geçtim
Merve-1780 1mervedir kaçıncı haftadan itibaren içtiniz. Ocean mummy genelde 12. Haftadan sonra başlamışlar . Bende hangisini kullansam kararsızım 6. Haftadayım
Alpsmom Decucude Çok memnunum. Hamilelikte bir türlü balık tüketemedim ve kan değerlerim buna rağmen düşmedi. 2. Aydan itibaren ocean mummy kullanıyorum.
lifeofmybaby Decucude https://www.google.com.tr/amp/s/www.kisiselgelisim.com/trigliserid-balik-yagi/amp/. Buradan bilgi edinebilirsiniz
Yusufaras81 Decucude bende kullanıyorum canım gayet memnunum hatta doktorun korona olsan bile bu vitamin hafif atlatmanı sağlar demişti sonra bütün aile korana oldular İnan birtek ben olmadım ki herşeyi ben yapıyorum yakın temasta kurduk aynı masa da yemek de yedik kayınvalidem kaynım ve kayınpederimle üçü olmuştu ben olmamıştım çok şükür koruduğuna inanıyorum bağışıklığımı ve bebeğimin gelişimi de her gittiğimde gayet güzel çok şükür