ebru_d_ çevrenin söylediği genelde “saçını kestirme bebeğin ömrü kısa olur” ama bence tamamen yanlış bi inanç, Allah veriyo ömrünü benim saçımla alakası ne yani kestirdim diye ömrü mü kısalacak, Allah bilir onu 🤔🤭 ben kestirdim canım hemde 2 kez, gebelikte daha çabuk uzuyo ve gerçekten bunalıyo insan 🤗 benim fikrim kestirmekte bi sakınca olmadığı yönünde 🤗