Elfida92 Selam kızlar, kimyasal gebelik belli olur mu? Belirtileri nelerdir? Daha önce böyle bişey başına gelen varsa tecrübesini benimle paylaşabilir mi?
34_21_23 Elfida92 kimyasal olduğunu beta değerinin düşmesiyle anlayabilirsin. Ablamın oldu 24 le öğrendi 2 gün sonra 10 a düştü. Bi kaç gün sonrada kanaması başladı zaten
Esmakoksal Elfida92 benim adet tarihimle beraber yoğun bir kanamam olmuştu ve 15 günü gecik kanamaydı ben şüphelenip idrar testi yapmıştım pozitif çıkmıştı sonra doktora gittiğimde değerlerim sürekli düşüyordu
ebrr1048 Elfida92 benm adetim 10 gün geçti ama sürekli lekelenmelerm vardı bide kasık ağrım test yaptım pozitif çıktı kandada 121 di 3 gün sonra 10 a düştü adet oldum