Kızlar devlet hastanesinde doğum yapmayi düşünüyorum. Gittiğim bı doktor var ama çokta memnun değilim. O izinliyken başka bı doktora gitmiştim o daha çok hoşuma gitti. Ama devlette doğuma kim denk geliyorsa o giriyomuş. Benim şimdi gittiğim denk gelirse sorun olur mu ki ? Tecrübesi olan var mı bu konuda