Kızlar bende 3 genim heterezigot coraspirin ve 0.4 lük oksapar kullanıyodum kanama alanı lekeden dolayı coraspirin bıraktırdı iğne ile günde bir kere devam ediyoruz benim aklıma çok takılıyor üzülüyorum korkudan antikor xa testi yaptırdım ama 10 güne sonuç çıkar o zamana kadar çokk korkuyorum duyduğum kadarı İLE doğru mı bilmiyorum pırtılaşma için APTT,PT ve INR TESTLERİ yapılıyomuş bu doğru mu yani o testleri şimdi yapsam anlatmıyız doz yetiyo mu yetmiyo mu diye , bu arada ben bi önceki düşen bebeğimde yaptırmışım haberim yok o testleri onda sadece coraspirin kullanmıştım APTT 30.5 çıkmış PT 13.4 çıkmış INR 1.15 çıkmış bu değerler nasıl o bebeğimin kalbi durmuştu ama coraspirin kullanıyodum sadece bu bebeğimde de sadece 0.4 iğne