Kediannesi123 insan sürekli hareket etmediğinde artık merak ediyor ister istemez :) gayet normal bi durum yaşıyosunuz bence herkesin yaşadığı gibi. Doktora “hareketleri azalınca korkuyorum panik oluyorum” dedim, “normal, doğunca da nefes alıyor mu diye sürekli kontrol edeceksin” dedi. Artık olumsuz şeyleri düşünmemeye çalışıyorum. Siz de olumlu düşünün hep :)