[silindi] Bebegi nerede hissediyorsunuz gobek deliginin üzerine cikiyor artik rahim deniyor hafta bilgilerinde. Ben bebegi cok asagida hissediyordum böyle olup doktoru normal diyen var mi ?
Hakikitosunpasa [silindi] haftayla pek alakası yok benimki suan 23 haftalık oldu habire kasıklarımda duruyor mesela kızımda böyleydi cok nadir yukarı çıkardı hep kasıklarıma genital bölgeme tekme atardı
Drymomm [silindi] gayet normal genelde ayaklar aşağıd oluyor oraya vuruyor bende 23+2 hala kaşıklara vuruyor göbek deliğinin orda çok nadir hissediyorum
Seda29 [silindi] bende genelde kasiklar hissediyorum ama göbeğime nadir çıkıyor . Bu arada kac haftalık kaç gram oldu
[silindi] Drymomm Hakikitosunpasa Hareketler asagida gbi degil de bebek asagiya baski ayirlik yapiyor gbi ilk gebelgm degil o yüzden garipsedim sanki son zamanlarda olan his gbi
Drymomm [silindi] çok ayakta kalmamaya bak birde magnezyum desteği al çok faydası var bende buara kasık agrısı çekiyorm magnezyum zamanımız gelmiş sanırım 🙂
Bernie Bende gobek deligi cevresinde elleri geziyor galiba,ayaklarinida gobek deligi altinda genital bolgeme yakin uzatiyor gibi geliyor vurdugu noktalardan cikardigim :)) bende asagimi indi diye korktum ama boyu uzadigindandir🥰
Drymomm [silindi] hadi ya bende ona güveniyorum henüz doktra gitmedim anca bayram sonrası gidicem soda bol su içiyorum 2gündür iyiymık şükür