Merhaba hanımlar herkesin dediği gibi burda hep dogum hikayesi yazmam istemişimdir. (Normal Doğum) yanlış anlaşılmasın ameliyattan çok korkuyorum bu yüzden hep normal istedim ancak 38 haftaya girdiğimde doktorum çatı muayenesi yaptı ve catimin kemikli olduğunu eğer normal yapmak istersem 15-20 saat acı çekip ardından sezaryen olmak zorunda kalacağımı söyledi yinede kararı bana bıraktı. Duyduğumda yıkıldım. Meryem Ana otum doğuma girerken okuyacağım dualar hersey aklımdaydı. Pazartesi öğrendim ve cuma gününe kadar ağladım korkumdan. İlk ameliyatım olacaktı. Neyse cuma günü saat sabah 7 de gelmemi istedi doktorum. Gece kalkıp namazımı kıldım ardından sabah namazını kılıp dua ettim heyecandan uyuyamıyordum çünkü. Bu arada 7 saat aç olacak ve şu icilmicek dendi ameliyattan önce 11 gibi kestim bende. Cuma gününe geri dönelim gelmeyen uykum 06.10 gibi geldi güya saçımı makyajımı yapıp hastaneye gidecektim. Anneme 10 dakika daha uyuyup kalkacağımı söyledim. Aradan 5 dakika geçmedi ki aman Allahım suyum geldi damacanadan boşalırcasına hemde sezaryen olacağım günün yarım saat öncesi suyum geldi ve hastaneye gidene kadar paçalarımdan aktı. Hemen hastaneye gittik önemli olmadığı benden önce bir normal dogum olduğunu ardından beni alacaklarını söylediler. 7de yatışım yapıldı. Damar yolu açtılar kan aldılar. Serum takıldı. Ve ben kusmaya başladım nedenini bilmiyorum heyecandan olabilir ilk kez serum takıldığı için ya da aç karına olduğum için bilemiyorum. Anestezi uzmanı geldi sorular sordu kullandığım ilaç önceki ameliyat vs vs daha sonra spinal anestezi yapacağını söyledi. Ardından üstümü çıkarıp ameliyat elbisesi giydim. Gelip beni aldılar tabi ben durur muyum ağlıyorum yine babam annem eşimi gördükçe. Doktoruma cok korkuyorum dedim ve korkma merve bana teşekkür edeceksin dedi. Ameliyathane 10.15de indik. 3 damar yolu daha açıldı. İğneler vuruldu serumla takıldı. Hafif öne eğilmem gerektiği söylendi ve spinal yapıldı. Sıfır acı asla hissetmiyorsunuz. Sonrasında ayaklarım iptal oldu zaten ve sonda takıldı onuda uyusmadan dolayı hissetmedim. İlk ameliyat başlarken nefes alamadım başım döndü midem bulandı. Sebebi ise heyecan ve korkudan tansiyon 8-5 olmuş hemen seruma iğne vurdular 2 dk sürmeden geçti. Ameliyat 10.25de başlamış oldu. Kızım ise 10.39da geldi dünyaya. Beni temizlediler ve dikiş yapıldı. Bende 12.15de yukarı ciktim. Bebek çıkarken biraz baskı oldu o kadar korktuğum kadar değilmiş meğersem. Sonrası ise soğuktan 2 saat titredim resmen. Süt geliyor ancak çok az. Ama bebek için yeterli tabi mamada verdik hiç bisey bebegimden önemli değil sarılık olma ihtimalini göze alıp sadece beni edecek diye diretemezdim. Hemen su kahve içmeye izin verildi. Baş ağrısı olma ihtimalinden dolayı bol bol su ardından yürümeyi istediler. Zor kolay değil aciyor ama Allah yardımcımız oluyor hiç korkmayın. Yürüdükçe gazınız geliyor zaten. Ben yürüdüm gaz çıkardım. Bugün 1 günlük meleğim. Ben çok korkan biriydim. İnanın Allah yardım ediyor. Herkese hayırlı doğumlar