Merhaba sevgili anneler, ben 7 haftalık hamileyim, 4gün önce belime bir ağrı girdi geçer sandım ama o kadar şiddetlendi ki ben kıpırdayamıyorum, yürüyemiyorum, yatamıyorum bile. Dün gece acile zorlukla gidebildim bebeğime baktılar herşey yolunda, böbrek taşından şüphelendiler o da tahlilde çıkmadı. Gebeliğin ilk aylarında benim gibi bu kadar aşırı şiddetli bel ağrısı yaşayan oldu mu? Kıpırdayınca bıçaklar saplanıyor sanki. Belimi zorlayacak hiçbie hareket yapmadım. Fikirlerinizi bekliyorum, şimdiden çok teşekkür ederim