Arkadaşlar, sonunda doğurdum çok şükür🙏🏻 biraz travmatik bir doğum olduğu için anlatamayacağım. Kimseyi etkilemek istemem. Sorum şu yeni doğum yapmış ya da daha önce doğurmuş anneler. Benim doğumdan sonra ödemim ikiye çıktı. Ayaklarım bacaklarım ellerim balon gibi oldu. Nedendir? Sizler de de oldu mu?