Bulunduğum yerde sadece devlet hastanesi var. Diger buyuk hastaneler 1,5 saat uzaklikta. Gece nişanım gelmiş kanamam olmus biraz sabah farkettim sancimda oluyordu ama uykumdan gozumu acamadim. Sabah kalktiktan snra cogalmaya basladi duzensizdi ama siddetli geliyordu oglen hastaneye gitmeye karar verdim acilden giris yaptim ebeler alttan muayene yapip nstde sanciya baktilar acilma ve agri yok zaten dogum olursa ne kadin dogum doktoru nede cocuk doktoru buyuk hastaneye gideceksiniz dediler. Benim ilk dogumumdada bu hastanede dogum doktoru yoktu nasil olsa normal dogum diye cocuk doktoruda dogum yapinca gelmedi hastaneden cikmama yakin geldi bakti gitti dedim evet haklisiniz ama acil mudahalede icapci doktor yok malesef ikiside izinde diyorlar. Acilden arayip doktor dogum icin gelemezmi yani yada cocuk doktoru bi muayene icin gelemiyormu yani… dogum aninda birsey olsa (allah korusun) yada cocukta bisey olsa ben 1′5 saatlik yolu gidene kadarda olur… size kalmis dogurursaniz dogurturuz ama mesuliyet almayiz diyorlar hicbi konuda yardimci olmuyorlar