Gnys 32 haftalık hamileyim 1 haftadır hareketlerini hissedemiyorum 2 kere hastaneye gittim kalp atışları normal ultrasonda da herşey normal dedi doktor ama niye hissedemiyorum 😒 zaman ilerledikçe daha çok hissetmem gerekmez mi?
Gnys Deletedmom67 suyum normal kalp atişları normal kan akışıda normal. 2 hafta önceye kadar çok hareketliydi gece uyutmuyordu karnımın oynadığı dışardan belli oluyordu bir haftadır hiç hissedeniyorum.
Didemalkanendik 31 haftadayım bnmde aynı hatta buraya da yazmıstım ama konu kaynana ve koca olmayınca kimse bişey yazmadı bana da normal diyor herşeyi ama bnmkide çok hareket ederdi şimdi çok az
_Tugce_ Yeri daraldigi icin hareketleri kisitlanmistir belki ondandir. Rabbim korktugunuza ugratmasin. Hayirli dogumlar:)