Artık yola girdiği için yüzünü göremedik 🤷🏻♀️ Kilomuz normal hatta birazcık zayıf o yüzden inşallah fırt diye çıkarırım 😂 çatı muayenesini haftaya olucam. Doğumda epidural önermiyor bikaç hastasından sonra tövbe etmiş 😅 Travma yaşadılar dedi. 🤭 Nst de sancım çıkmadı şimdilik her şey normal ilerliyo. Yapmam gereken egzersizlerle perine masajı verdi birde haftada 2-3 gün ilişki önerdi.
Sizde durumlar nasıl? 🌸