Kızlar bende doğum hikayemi yazayım istiyorum. Uzatmadan kısaca. Tam 39+4 kadar herşey normaldi. Doğum olarakta normal bekliyorduk taki dün yani 7 mayısta ki kontrole kadar. Doktor bebeğin normal doğum pozisyonunda olduğunu ancak kanala alnıyla değil arka kafasıyla girmeye çalıştığını onun için kanala girmekte zorlandığını bu doğumun zor olabileceğini sancı çekip üstüne tekrar ameliyata almasının benim için yorucu bi süreç olacağını söyledi. Ve aynı gün yatış işlemleri hazırlık derken akşam poliklinik bitiş saatine sezeryana aldı. Birde bebek kakasını yapmaya başlamış dedi acil sezeryana alındım. Herşey çok güzel iyi hoş ameliyat haneyede gülerek gittim ama ağrı kesicilerin etkisi geçtiği anda o kesilen dikiş yeri beni öldürdü o çektiğim ağrının haddi hesabı yok. Saatlerce bağırdım öldüm dedim öldüm . Bebeğimin yüzünü bile doğru düzgün göremedim acıdan kendi derdimden. Ama bugün iyiyim geçti bebisimle ilgileniyorum her ne kadar yinede sancım olssada ilk günün acısı kadar olamaz sanırım. Normal doğumun acısı var ama en azından doğana kadardı. Bence normal doğumu çekin sezeryanı cekmeyin ben ölüp dirildim unutamıyorum o ağrıyı. Ama en güzeli pamuk kızıma kavuşmak dilerim herkes bebişini sağlıkla kucağına alır…
Kızlar göğüs pompası çok önemli benim göğüs uçlarım yok bebek tutmuyor sağıp veriyorum.
Birde lohusa pedi depend kurtarıcı
Yanınıza mutlaka çay kaşığı alın Yada silikon kaşık şimdilik aklıma gelenler bunlar sorularınız varsa cevaplarım sağlıcakla kalın 💕💕🐣