Kızlar simdi bende onunla ugrasiyodum. Bana once yatti odemeniz diye mesaj geldi carsamba gunu ve o gunden beri kapsam disi yaziyodu ben 5 mayistan beri bankamatige gittigimde para yok diyodu. Sonra bugun baktim odeme hazir dedi tekrar sorguladim gene yok dedi. Megerse ilk basvuru yaptigim zaman yani gecen sene benden kullandigim bi banka hesabi ibani istemislerdi o aklima geldi girdim baktim ona yatirmislar. Ing kullaniyodum oraya 5 mayista yatirilmis