Leyla_kacar26 Kızlar 9+1 haftalık gebeyim hep sancılı geçiyor ama bugün de regl sancısı gibi aşırı sancım vsr ya sizce normalmi yardım edin lütfen
MihricanA Leyla_kacar26 Lekelenme kanama yoksa erken dönemde adet sancısı gibi ağrılar kramplar normal
Siibeell Leyla_kacar26 sancılarınız normal olabilir kanamanız vs olmadıgı sürece, rahmini büyüyo bebek biyüyo rahim çekiyo ondan kaynaklı sancılar olabiliyo
melisa_ozgur_46 Leyla_kacar26 aşırı sancim derken canim ne derece misal hani bi bicak saplanmasi falan gibi mi yoksa regl gibi az az mi bide sancilarin ne kadar uzun sürüyor başlayınca
Leyla_kacar26 MihricanA yok kanamam yok zaten progestan kullanıyorum önceden oldu ama progestan içtim bşr dsha hiç olmadı
Leyla_kacar26 Siibeell ya iaşllaj öyledir geçen doktorum da öyle dedi ama daha önce bir kayıp yaşadım ondan çok endişeliyim
Miskokulum35 O haftalar benimde aynı oluyordu ama şükür sorun olmadı. Hatta ben adet olacağım diye bekliyordum çünkü tam adet ağrıları vardı. Kanama olmadığı sürece korkma bol bol dinlen canım ❤️
melisa_ozgur_46 Leyla_kacar26 canim bende de ilk başlarda olmuştu doktorum normal demişti sonra bi anda bi sancim olmuştu uzun sürmüştü bi kac saat ve gittigimde içerde kanamam olmuştu 3 gün yattim hastanede halende geçmedi şuan 14+4 üm sen öyle değil diyorsun insallh bişeyin yoktur normaldir korkma seninki
BlueButterfly Leyla_kacar26 korkma 3 ayıma kadar neler çektim ben sonra rahatlayacaksın yerleşmeden dolayı ağrıyo sen dikkat et yine de
Leyla_kacar26 BlueButterfly uzanıyorum canım sagol ya işte bir de kayıp yaşadım endişeleniyorum bide sancı adet sancısı gibi olunca endişelendm sizde mi yaşadınız ys teşekür ederim herkese yardımcı oldugunu için
Leyla_kacar26 melisa_ozgur_46 ay allahım sag salim kucagımıza almayı nasip etsin teşekür ederim benimde kanamam oldı 6 haftalıkken ama düşük riskin vsr deyip progestan yazdılar ondsn sonra kanama olandı şükür ama sancılı geçiyor tekrar teşekür ederim
BlueButterfly Leyla_kacar26 Ne demek bende böyle bi post açmıştım korkma benim de çok ağrırdı ama olabildiğince dikkat et sen yine de uzanma hiçbiryere çok Ayakta da kalma çok rahatsız olursan doktoruna sor kontrole gittiğinde ama oda diycek yerleşme ağrısı diye
melisa_ozgur_46 Leyla_kacar26. Âmin insallh ne demek canim ❤️ bende günde iki kez progestan kullaniliyorum canim hamileligimin başından belli
Atubaaa Leyla_kacar26 ilk gebeliğe bakıldığında anlaşıyor mu düşük tehlikesi olup olmağı benimde 6 hafta olacak merak ettiğim için soruyorum bu arada çok geçmiş olsun bütün anneler hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde bebeklerimizi kucaklarımıza alırız 🤲🏻❤️
Leyla_kacar26 BlueButterfly evet 2 gün önce gittim kan ve idrar testi yaptı temiz çıktı muhtemel rahim büyüyor ondandır dedi gönderdi
yamacinannesii Leyla_kacar26 birşey olmaz muhtemel 13+2oldum hala var ağrılarım herkesin ağrı eşiği bir olmuyor kimisi sızı şeklinde atlatıyor ama bizim gibi olanların daha zor olabiliyor
Leyla_kacar26 yamacinannesii Ayn ya herkes bir olmuyor kimi hiç bilmiyor ben de başından beri regl sancısı çekiyorum aşlah yardımcımız olsun
BlueButterfly Leyla_kacar26 Aynen canım benim 3 aya kadar sürecek bu gece uyurken de zor olur sabredicez