Dila71 Aycadindas iyi hissediyorum ben hiç bulanti kusma olmadı şükür ☺️ ama bu rahmin büyüme ağrılarını gerginliğini baya hissediyorum anı hareket edince falan ağrıyor
melisa_ozgur_46 Aycadindas sürekli bi baş ağrısı beynim çıkacak gibi bi halsizlik bulanti az az ama hiç cikarmadik daha çok şükür ama başım çok güzel dönüyo 😂😂
Aysenurctn32 Aycadindas ben hiç iyi hissetmiyorum 😄 ya bulantım ya mide yanmam yada baş ağrılarım var. Zaten hap atmasam uykudan bile uyanıyorum kusmak için. Onun harici bir şey yok😂
Aycadindas Benimde öyle bende hiç bulantı ve kusma olmadı mide yanmam başladı birtek arada bıçak saplantısı gibi acı hissediyorum 😅
Cansel0694 Aycadindas başindan beri hic bulantim olmadi ara ara kasik agrilarim oluyor nadiren onuda buyüdüğü icin diye düşünüyorum oğlum olacak kismetse 14+3 🙂