Alaz34 ben 21+2 haftayken gittim radyoloji uzmanı prof doktoru olan İhsan nuri beye gittim 30dakika boyunca bebeğime baktı sürekli renkli bir şekilde gösterdi 10tane renkli ultrosun kagıdı verdi çıkarken güler yüzlüydü eşimde yanımdaydı göstererek anlattı cıkarken verdiği raporunda doğan beye attım Allaha şükür bir sorun çıkmadı siz İnşAllah hayırlı haberler alırsınız 🤲