Selenimom https://resimyukle.io/r/sQQXLdWewP Dün daha silikti bugün böyle. Ptesi kan vericem inşallah
Selenimom Hmdsena2019 transfer gününü saymayinca 7 sayinca 8 benimki. Ama 5.gun embriyosu. Kızımda da bugünlerde yapmıştim pozitif çıkmıştı. Dayanamadım bunda da yaptım.
Hmdsena2019 Selenimom bende transfer gününü saymıyorum canım Allah saglıkla kucagına almayı nasip etsin 🤲🏻🤲🏻
Selenimom Hmdsena2019 amin inşallah canım senin de inşallah sağlıkla bir bebeğin olur. Doğurana kadar kucağa alana kadar rahat yok