Seydakzyli24 Kızlar 23.haftamdayım ve doktorumun onerdıgı isim ayın 17 sine kadar dolu perinatolog olan anca radyoloji uzmanına gun bulabılıyorum sizce gıtsemmı yoksa, gitmesemmi farkları varmı ıkısı arasında detaylı ultrason için
Burcuckmk Seydakzyli24 perintolog riskli gebelik uzmanı ters giden bisey varsa sana yorum yapar yardimci olur yönlendirir radyoloji inceler raporu yazar doktoruna yönlendirir bana radyoloji bakti cokta guzel inceledi
Beyzan Seydakzyli24 ben iki gebeliğimde de radyoloji doktoruna gittim gayet detayli baktı rapor yazdı doktorum da onayladı. Elbette perinatoloji işin en en uzmanı ama radyoloji doktoru da gayet iyi ölçümleri yapıyor. Bence geç kalmadan radyolojiye randevu alın Allah’ın izniyle bir sıkıntı olmaz
Mom789 Zaten çoğu radyoloji bölümü içinde git bence hemen haftan gecicek sağlıklı sonucu alman için al hemen randevu
baby_mama Farkları oluyor tabiki ama çok etkilemez, Allah korusun bir anormallik varsa ikisi de görür. Haftanızın geçmemesi daha önemli
Seydakzyli24 baby_mama 23 +5 oluyorum pazartesi gunune aldım randevuyu girebiliyorum degıl mı haftam gecmemiş oluyor