Ogretmenim7 13.haftadalarda adet sancısına benzer hatta daha ağır uzun bir ağrı sancı girmesi normal mi?Sizde de oluyor mu acaba
ratatosk Ogretmenim7 rahim büyüdüğü için kasık ağrıları sancılar normal ama şiddetli ise ağrı dr u bilgilendirmek lazım
Ogretmenim7 Ozge20ulu evet danısacagım .Kendisi raporlu oldugu için iletişime geçemiyorum henüz sormak istedim buraya canım
aysel_dugme 21.haftamdayım, hala ara sıra oluyor. Doktorum rahim büyüdüğü için kasılmalar olur arada normal dedi. Ağrılar ağırlaşınca ılık bir duş alıyorum hemen rahatlıyorum ben 🌸🙏🏻
Ogretmenim7 aysel_dugme evet internette de öyle yazıyor .Yinede doktorumu bilgilendiririm teşekkür ederim 🌷