Duygu123 canım mesut hocayı kötülemek istemem ben yaşadığımı anlattım ama kesin olarak sezeryanci diye bende hastanede çalışan ni arkadaşımdan duydum mehmet bey veya diler hanım en iyisi bende petek Hanım da bana uyarıları dinlemedim onlara öyle gelmiştir dedim en son çatı muanrsinfr sakat kalacaktım az daha diler hanım da çatıda muane etti hissetmedim bile ama petek hanım beni hem korkuttu hem canımı açıttı onu Petek BALKANLI yi Allah'a Allaha havale ediurpım şu doğumum sağ salim olsun ben onu nerelere şikayet edecem tek duam sağ salim doğması