Arkadaşlar herkes merhaba. 31+2 ikiz gebeyim. Son bir aydır kokusuz beyaz renkli ve yoğun akıntı var. Doktor yasaklardan önce hafif enfeksiyon var deyip vajinal fitil verdi. Kullandım ama akıntı daha da arttı ve yoğunlaştı. Renginin bu kadar beyaz ve koyu kıvamlı olması beni telaşlandırdı. Var mı basına gelen?