Kızlar kesem gayet güzel gözüküyor fakat boş gebelik dendi. Hastaneye biraz araştırdım Çamlıca Medipol hastanesi benim gibi bir durum yaşamış bayan bir hafta sonra farklı bir doktora gitmiş bebeği görebilmiş. Doktorum da bir hafta on gün daha bekleyebilirsin şu an sana bir zararı yok dedi. Ama çok umut dolu konuşmadı. ben de şu an ümidimi yitirdim boş gebeliğe inandım ama genede Allah’a sığınıyorum. Benim gibi bir durum yaşamış olan var mı boş gebelik denip daha sonradan bebeğini gören var mı yahutta göremeyip mecbur kürtaj olan var mı çok fazla bir bilgim yok etrafımda da boş gebeliği çok fazla duyan yok Sizlerden yorum bekliyorum🙏🏻