Merve50 11 gün önce doğum yapmış ve çantasında hem depend, hem lohusa pedi olan birisi olarak kesinlikle depend diyorum. Benim son dakika mecburen normalden sezaryene dönmüştü doğumum. ilk gün hemşire lohusa pedi kullan dediği için onu kullandım ama ikinci gün depende geçiş yaptım. zaten sezaryen bir ameliyat çeşidi. dolayısıyla yanında refakatçi olması gerekiyor başka işler için de. depend giyerken yardıma ihtiyaç duyuyorsun ama çıkarırken kenarlardan yırtılarak çıkarılıyor zaten.