Aslii54 ben de baya içiyordum öğrendiğim an bıraktım. Başta zor oluyor ama zamanla alışılıyor. Bir de bulantılar varken insanın aklına gelmiyor. Bir de aklınızda olsun çalışmalar yapılmış bırakın sigarayı içmeyi siz bunu düşündüğünüz an bebeginizin kalp atışı yükseliyor, strese giriyor ve siz içince çok etkileniyor. Bilimsel bir çalışma hikaye değil. Bunu duyunca çok üzülmüştüm ilk 3-4 hafta bilmeden içtim çünkü…