Suzy ilk çocuğum 40 gün olmuştu sürekli emzirin sürekli bide emzirirken sürekli dua şarkı türkü çok mutlu olun ama coook inanın faydasını görürsünüz bol bol su iç günde en az iki litre görüceksin bak nasıl değişecek sakın üzülme telefonlarda cevap verme insanın psikolojisini yipratiyorlar sadece dünyada sen eşin ve çocuğun var öyle düşün canım ben bu şekilde geçirdim günlerimi çok yükselti fototerapi bile aldık yani ama geçti bitti o günler yarım saatte bir emzir yirmi dakika birini yirmi dakika birini sen mutlu ol ki oda mutlu olsun 😉😘🤰🦋