Babyiveannesi Kizlar ben 11+4 haftalığım dış ağrısından ölüyorum ve bugün gidip cekgirmek istiyorum çok tedirginim bişey olur mu bebeğe falan ama sinirlerini de almasam ölürüm lütfen benim gibi dışını çeken oldu mu hiç bir zararı var mı
iremibrahim Babyiveannesi haftandan dolayı doktor izin verir mi bilmem canım ama ben 2.trimesterden itibaren 7 tane çektirdim 😢
alyavetuna Babyiveannesi dun bende disciye gittim en az 3. ay bitmeden hicbisey yapamam dedi. 2.gebeligim bu ilk gebeligimde de dışımdan cok cektim simdide başladı yine dış belası 😔
Babyiveannesi iremibrahim açlıktan da oluyorum 1 haftadır yemek yemedim buda beni endişelendiriyor elimde olsaydı hiç çektirmek istemem ama gerçekten mecburum 😭