Merhaba kadir geceniz mübarek olsun adet tarihim 3 nisandı ve çift çizgiyi gördüm dün kan testi yaptırdım Ama gösteremedim doktora beta hcg 1221 bu iyimi kaç haftalık oluyor bilginiz varmı yardımcı olursanız sevinirim bu yıl 2 düşük yaptm çok korkuyorum resimde yükleyemedim buraya değerlerim için ama 1221 yazıyor