Aleyna_kpln benimde ilk hamileliğim 36 olduk. ama ne süt kokusu ne sertliği bi şey yok benimde. Ama allah vereceği zamanı biliyordur diye dert etmiyorum. Bence sende sıkma canını, kafaya taktıkça iyice gelmez falan. Biraz akışına bırakıyorum ben inşallah doğduğunda doyacak kadar sütüm olacaktır diye iyi düşünmek istiyorum