Cennetmeyvem 30+3 haftalık hamileyim vajinada şişlikler var doktoruma söyledim varistir normal dedi ama çok ağrım oluyor bi tedavi yöntemide söylemedi doktorum boyle birsey basina gelen var mi ne yapmam gerekiyor?