Deniz95 ben 14. Haftadayım 1 haftadır var özellikle akşamları oluyor ve kabarıklıklar sabah kalmıyor. Kendi doktorum cildiyeye yönlendirdi. Ürtiker (kurdeşen) dedi cildiye. Krem verdi ama çok çok dayanamadığın zamanlarda azıcık sür düzenli kullanma sakın kortizonlu dedi 🤦🏼♀️ Gerçekten çok sinir bozucu inşallah hava ısındıkça artmaz 🤨. Ben buz koyuyorum, dezenfektan ve kolonya sıkıyorum.