Evet arkadaşlar Allah sizlere de kolaylıkla evlatlarınıza kavuşmayı nasip etsin …benim doğumum biraz farklı oldu …Vajinusmus hastasıydım öncelikle …..umarım hepiniz kendi sancınızla normal doğurursunuz zira ben suni sancılı epiduralli 9 cm açıklıkla son anda genel anestezi ile sezeryan oldum …en çok istediğim şeydi doğumhaneden evladımla yürüyerek çıkayım ama nasip olmadı ne yapalım böyle olması gerekmiş …doğurduğunun ertesi günü bütün ebe ve hemşireler sen hem normal doğum yaptın hem sezeryan dediler bütün acılarımı sancılarımı sonuna kadar çektim ….kendi sancım hiç olmadı …hamileliğim boyunca hergün 10 bin adım attım 5 aydır diyetisyen kontrolündeydim sadece bebeğim kilo aldı kendimi hep normal doğuma hazırladım ….hatta pazar akşamı evimin önündeki parkta gene 1 saat yürüdüm eve geldim 22:30 gibi tam duşa girecektim birden foşur foşur suyum geldi Allahtan duşa girmemiştim anlamazdım ….sonra doktorum hastaneye hemen dedi …gittim yatış yaptım ertesi gün yani pazartesi oldu nerdeyse 10-11 saat geçti sıfır sancı 2 cm açıklık ….neyse sonra suni sancı taktılar yavaş yavaş sancı dozunu arttırdılar açılmalarım artmaya başladı Lavman yaptılar …pilates topları ile karşıladım sancılarımı açıklık 9-10 cm di o suni sancıya dayanamadım ve doktoruma söyledim ıkınmam da çok yoktu olsa gene ıkınırdım ….neyse sonra ameliyathaneye aldılar spinal tutmadı vücudumda mecburen genel anestezi oldum bebeğimin doğum anını göremedim ….bu anlattıklarım sizi ürküttüyse kusura bakmayın ama ben hiçbir anından pişman değilim keşke farklı olsaydı ama nasip böyleymiş inşallah sizler istediğiniz gibi sağlıkla yavrularınıza kavuşursunuz