Asil27 Kizlar eşim Ahmet ismini istiyo bende Metehan diyorum sizce hangisi fikirlerinize ihtiyacım var?
Demetk Asil27 ahmet ismini neyden dolayi istiyor.anlami cok guzel yaygin bir isim aslinda ikiisde guzel.
Asil27 Demetk eşim böyle Ahmet Ali Mehmet gibi yaygın eski isimleri seviyor bende seviyorum güzel isim ama çevremizde çok o yüzden bende Metehan istiyorum çevremizde yok hemde güzel isim.