Kızlar merhaba nasılsınız ne gibi risklerini nasılsın var kac haftalıksınız ne riskli oldugunuzu ögrendiniz ne kadar zamanda bir kontrole gidiyorsunuz aklınızdan gecen herşeyi yazarak birbirimize destek moral olalım
biz ne yazık ki 2 gün önce riskli
gebe ### oldugumuzu ögrendim oglumun kalbi sağdaymıs ve plesantam rahmi kapatmıs 23 haftalıgız cok sukur agrı kanama vs yok ama sonuc ne olcak bilmiyorum 13 aylık oglum var dinlenme yatma imkanım pek yok 2.kez ayrıntılı ultrasona gircem ilkinde hiç sorun cıkmamıstı sasırdık inşallah doktor yanılmıstır 🤲😔