Merhaba 29 haftalık hamileyim şeker yüklemesi yaptırmamıştım ultrasonda suyum artmış olduğu çıktı şeker takibine başlandı ve yüksek diyabet diyetiyle düşüyor bebeğimin kilosuda 1600 bu şekilde yaşayanlar var mı? Bilginiz varsa yazarsanız tecrübelerinizi çok sevinirim