huma2018 Kizlar çok şükür 13+1 oldum.bebisim sanki tam göbeğimim yanında sağ tarafta pıt pıt atiyo hissediyorum ya çok güzel ikinci gebeliğim acaba ondandmi erken hisetim siz kaçıncı haftada hisetiniz😍😍
Portakalgeliyor huma2018 erken olarak 16. Hafta diye biliyorum ama ikinci bile olsa 13 haftada hissetmenin damar atması olduğunu söylemişti doktor hareket edermiş ama malesef biz hissedemiyormuşuz :/