cigdmpkr canım benim benim korkular başka şimdi sezeryandan inanılmaz korkuyorum pnik atak ve ansiyetike hastasıyım normalin ne olduğunu bildiğim için ondan hiççç korkum yok zor ama yaşıcaklarımı biliyorum birde koplikasyonları daha az. Bugün bunu duyunca bizim ki valla 4.kilo doğack herhalde🤣🤣🤣🤣🤣 eee benim doğurduğun kuzum 3150 gr dı o nereeeee bu nereee