Kızlar 40+3 haftalık hamileyim dünden beri hastanedeyiz açılmam 3cm de kaldı doktor açılman devam eder dedi sabaha karşı gece nişanım geldi açıklığıma bakıldı yine 3 4 cm olmuş hiçbir
ilerleme yokmuş, öneriniz olur mu ne yapmam lazım pilates yapıyorum yürüyorum ama yine olmuyor sıcak suyun içine oturmayı düşünüyorum bi yan etkisi olur mu?