Nurssss Semra-39 26 haftada başladı benim agrım sıcak duş iyi geliyor kası gevşetiyo ordaki yani sadece oraya sıcak kompres gebelikte sıcak suyla yıkanılmaz tabi
Minik1portakal Semra-39 bu çatı dediğiniz neresi oluyo ya 🙈 belimden kalçama doğru kuyruk kemiğime arada bir ağrı giriyo vajina hizasında bazen dayanamıyorum kıvranıyorum acaba çatı ile mi alakalı 🤔 değilse de çatı neresi oluyo hiçbir bilgim yok 😂🙈🙈
Semra-39 Mom080 Evet bence de çok erken ama normal olduğunu söyledi çok ağrırsa parol iç dedi o kadar. Başka çözüm sunmadı kendisi. Yani doktorum
idiloska 25-26 haftada başlamıştı benim, bacak arasına yastık koyuyorum yatarken, otururken de bacaklarımı açıp oturuyorum, bol hareket etmeye gayret ediyorum. Bana magnezyum vermedi, omega 3 kullanıyorum
Minik1bey idiloska Bacak arasına yastık koyup uyumak bende çok fazla işe yaradı resmen mucizevi bişey yanıbaşımda duruyormuş haberim yokmuş ya. Valla o kadar ağrı aylarca boşa çekmişim 36 girdik çözümü biraz geç bulduk ama olsun 😍
Mom080 Semra-39 ben bacak arama yastık koyup uyuyorum gerçekten çok iyi geliyor sizde deneyin isterseniz
Minik1portakal Semra-39 öğrendim canım 🙈 o soruyu sorduktan bi gün sonra sancılandım çatı muayenem yapıldı 🤗 ama öyle korkulacak bişey değilmiş