Metehan_ve_annesi Kızlar, 37+1 olduk şimdiden süt oluşumuna hazırlık olsun diye süt yapıcı içecekler var rezene vs gibi. Bunları şimdiden içmeye başlasam bebeğe bi zararı var mıdır?