Merhaba arkadaşlar bayramın 1 günü allah kısmet ederse sezeryanla kızımı kucağıma alıcam ama çok heyecanlıyım ve birazda korkuyorum normalde normal doğum yapıcaktım ama 3 hafta daha beklemem gerekiyordu ama agrılarım olduğu için sezeryana kadar verdik dua edin bana bu korkumu yeneyim