Arkadaşlar merhaba 21+1 deyiz önümüzdeki hafta tetanozun ilk dozunu vurulacaktım fakat az önce ayağıma bıçak girdi kesildi, baticon ile temizledim ama tetanozu hemen vurulmam gerekir mi sizce? Bıçakta küf pas vs. yoktu evde kullandığım bıçak. Şimdiden Teşekkür ederim cevaplarınız için